Катушечные магнитофоны: технические вопросы и все, что с этим связано
|
Автор |
Сообщение |
moeller
Ветеран
    
Откуда: Lviv
Сообщений: 1 974
Репутация: 154
|
RE: Катушечные магнитофоны: технические вопросы и все, что с этим связано / 22-04-2023 22:02
Нічого подібного, на першокласних плівках , там проблем ніяких немає взагалі, це перевірено . Після багатьох прогонів плівок Максел, тдк , фуджі , хотів почистити протяг , все чисто . Залежить від якості тих «першокласних»плівок , хто собі так уявив .По друге ніколи в житті Акай 77 не був «тухлий» на вч так більше чим все в порядку . Висновок знов такий ж , Акай був вже добре запрацьований  По третє за двинун тон вала перегрівається перший раз чую , в мене два акая 77 , чорний і сірий але в повністю ідеальному технічному стані , час від часу ганяю , може працювати цілий день і ніяких перегрівань , тим більше , щоб це впливало на швидкість. Недоліки в них звісно є , вони делікатні магнітофони , капризні , слабі двигуни перемотки плівки , це хвороба ,пасики міняти треба . В моїх проблем після то немає .
Так що будете тепер знати , що все залежить ще від стану і користування . А вбитих і переконаних повно , але і просять за такий хлам тепер немало.Я в серйоз як магнітофон їх не сприймаю ,це домашній апарат , має цінність сугубо в коллекціі при умові стану нового . Єдине , що згідний з вами , то дизайн вартий уваги
(Отредактировал 22-04-2023 в 22:06 moeller.)
|
|
|
|
Сообщения в этой теме |
RE: Катушечные магнитофоны: технические вопросы и все, что с этим связано - moeller - 22-04-2023 22:02
|
Пользователи просматривают эту тему: 3 Гость(ей)
|

|