Катушечные магнитофоны: технические вопросы и все, что с этим связано
Автор Сообщение
moeller Не на форуме
Ветеран
*****

Откуда: Lviv
Сообщений: 1 974
Репутация: 154
RE: Катушечные магнитофоны: технические вопросы и все, что с этим связано / 01-04-2023 08:18
Що можна сказать, я добре знайомий з цими апаратами , маю таких навіть два, чорний і сірий , стан відмінний . Апарат хороший , тільки коли все в ньому грає і працюєУлыбка Перш за все перша слабість його це слаба перемотка плівки в кінці . В першу чергу зразу треба міняти пасики , це однозначно , дехто щоб ще активніше мотали двигуни перемотки ,подає більшу напругу на них , деякі любителі роблять шлях перемотки поза трактом плівки , але в цьому є свої недоліки . В першу чергу зверніть увагу на головки , це важливо , і чи всі рідні . Ще важливий момент проміжний ролік , який піднімає плівку і відіграє велику роль в рівномірності її проходження через тракт . Потрібно звернути увагу , щоб він рухався вверх-вниз чітко і крутився без перекосів .При купівлі обовязково треба видалити стару змазку , бо вона з роками загустіла, замінити новою..Взагалі вони за останні роки досить подорожчали і ціни бувають на рівні з 635,636акаєм , ціняться в свою чергу за ідеальний зовнішній вигляд і відмінний тех стан .Апарати на мою думку для більш для красоти чи колекції , але при цьому завжди користувалися попитом у користувачів .Можу додати , що вони добре звучать , в них встановлені ті ж самі головки що 747 . Я між 77 і 747 різниці в плані звучання не помітив . Як для мене якщо 77-й вже копаний , має різні недоліки, проблеми з косметикою , тоді не варто брати навіть за невеликі гроші Улыбка
Найти все сообщения
 
Цитировать
 Выразили согласие: Allmotors


Сообщения в этой теме
RE: Катушечные магнитофоны: технические вопросы и все, что с этим связано - moeller - 01-04-2023 08:18

Переход:


Пользователи просматривают эту тему: 2 Гость(ей)

Orion

Администрация форума | Статистика форума | Обратная связь | Вернуться к содержимому | Справка | Лёгкий режим | Список RSS