Guest
Гость
|
Re: Чому так? A/V ( Руслан) / 25-11-2003 11:02
"просто все привыкли к определенному способу отображения, часто довольно схематичному, как, например, строчная структура ТВ-сигнала."
Повністю згоден. До ТБ зображення ми звикли і намагаємося дивитися на кіно наче через "брудне скло". тобто не помічати.
Зі звуком відбувається самоекзекуція, і маленький гул повністю відбиває сон.
Можливо за цим - секрет психології який так вдало використовують маркетологи?
Єдині схеми, які маркетологи "засунули" в ТБ - це розмір діагоналі (привіт Фройду!): чим більший тим кращий, хоча при збільшенні діагоналі дозвільна спроможність (разрєшающая способность) залишається сталою.
Другий "фінт" - нові технології: плазма, проекція, рідкі кристали тощо. Ну цього і в авдіо повно: кераміка, кевлар, орієнтована на схід сонця мідь...
|
|
|
|