(16-11-2020 11:16)VNV73 писал(а): Владимир, Вы не ответили на вопрос. Почему даже в самых удифильных студиях, студийщики не прибегают к долбо..бизму, связанному с заменой проводов и деталей внутри оборудования?
Как умудрялись в 70-ых Пинк Флойд и Чарльз Мингус(например) обходиться без Аудиоквестов и Нордостов? И получать для того времени великолепный звук.
Студii звукозапису iснують тiльки для запису, все. Навiщо там суперякiснi кабелi? достатньо, простих без домальовок та вдсебятини...Достатньо гарного Живлення та компонентив.
Простий приклад, запис з вiнiла на бобiну. Щоб отримати якiсний замис достатньо мати якiснi ЛП та магнтофон....взагалi не важливо яка акустика та акус. кабелi.
I потенцiал всю красоту того запису в студii не почують, а тiльки на якiснiй системi для прослуховування.