(19-07-2014 22:40)SVS писал(а): З хоровою музикою може так і є, а як Вам те, що 1540 не грає багато звуків в композиціях з великою кількість ВЧ. Там її 14 розрядів дають себе знати по повній програмі.
Коли закінчиться війна, в країні стане краще жити і коли женюся, - обов"язково розроблю варіант реалізації 14 + 2 біти = 16.
І таким чином, щоб лінійність, монотонність, динамічний діапазон був в нормі.
Можливо для цього буде потрібно ставити термостат.
Навіть в таких реалізаціях з 1540 14 біт - з прогрівом і фактичним нагрівом мікросхем градусів до 60-ти звук візчутно змінюється.
Більше біт вважаю не потрібним.
ЦФ для 1540 вважаю пагубним.
В натуральний тональним балансом легкий і вільний звук додавати інформацію, якої насправді там не було, щоб параметри ставали кращими - не бажаю.
Я використовую МУЗПК, а ЦАП підтримує 44,1 - 192. на компові можна як слухати як з програмним ЦФ, так і просто хайрези без ЦФ.
Знову таки - я переслухав два десятка дорогих промислових ЦАП. Вони на стільки різні звуком, що якщо записати на касети і потім порівнювати - може трапитись виніс свідомості...
Що обрати і до якого берега гребсти - зрозуміти важко...
Мені ПСМи не надто сподобались тональним балансом.
АДшки тональним балансом і академічністю сподобались, але нейтральністю і холодністю звуку - менше.
У мене є ЦАП на АД1860.
Добре звучить, але, щось я так подумую, що варто його продати - дарма стоїть - мені 1540 слухати цікавіше.
Тому справа така - класичний ЦАП на 1540 завжди буде звучати як ЦАП на 1540
І в цьому, як на мене, його найбільша цінність
Принагідно пару фоток 3-го ЦАП на операційниках.
4 1540П + ОП42 + ОП37.
Варіантові з ламповим вихідним каскадом на мій слух відчутно поступаєтья, але звучить дуже достойно
Скоро дороблю і бажаючим, перед ввідсилкою ініціатору виготовленння, можна буде послухати.