|
|
Класичний ЦАП на TDA1540
|
| Автор |
Сообщение |
ruslanmusikbass
Ветеран
    
Откуда: Киев
Сообщений: 6
Репутация: 33
|
RE: Класичний ЦАП на TDA1540 / 19-07-2014 22:30
Вітаю всіх прихильників якісного звуку і чудової музики.
Дещо вище шановний Nemo писав про оперного співака, котрому він надав для прослуховування цап, висловиши при цьому надію на професійний погляд зі сторони на свою роботу.
Мушу внести невеличке уточнення. Я хоч і працюю в оперному театрі на посаді артиста хору, не вважаю себе достатньо кваліфікованою для винесення таких вердиктів людиною.
По перше- не маю достатнього досвіду в прослуховуванні стаціонарної техніки, а рівень моєї власної апаратури та організації виводу звуку можна назвати лише початковим.
По друге- кілька років захоплення якісним портативним звуком (hifiman 801), спілкування з досить широким загалом людей на кількох "аудіофільських" форумах, дає мені підставу вважати що навіть професійна музична освіта не дає гарантії об"єктивної оцінки звучання аудіоапаратури. (Більш того, дуже багато музикантів, моїх колег в театрі, настільки "перенасичені" музичним матеріалом, що прагнуть до якомога менших музичних вражень поза роботою.)
Прагнучи спробувати на смак "стаціонарне" звучання я мав можливість познайомитись з звучанням кількох цапів, cd програвача philips cd100.
Після "аудіофільского" плееру hifiman 801 я був просто вражений звучанням philips cd100 і цап cyrrus dacmaster, котрі стали моїми першими "ластівками" в прослуховуванні "дорослої" аудіоапаратури.
Наразі вдома, в якості стаціонару, використовую цап audio alchemy dde 3.0, "цифру" на котрий пускаю через xmos конвертер з ноутбука, самосбірний ламповий підсилювач і портативні навушники yuin g1a. Аналогічним чином підключав і "класичній цап на 1540", люб"язно запропонований Nemo.
Мої враження від "класичного цапу" - він пропонує, мабуть, наймасштабніший і найоб"ємніший звук з тих цапів котрі я слухав (dacmaster, audio alchemy dde 3.0, muse two, і самозбір на ad1865). Маштаб звучання, повнозвучність і глибина, відчуття безмежної динаміки "дихаючого" звукового поля просто вразили мене. Звучання тепле, комфортне, спонукає до довгого прослуховування. Цапу дуже добре вдаються (на мій погляд) фортепіанна, оркестрова та органна музика (жанри в котрих повинен бути присутнім "об"єм" в звучанні). Наприклад фортепіано на цьому цапі звучить досить глибоко і могутньо, прослуховувати рахманіновські прелюдії і етюди-картини- суцільне задоволення. Оркестрова музика набирає велезвучності, навіть в навушниках не виникає враження що звук "в голові". Не буду оригінальним- цап дійсно дуже нагадує звучанням philips cd100, але перевершує останній у всьому що не стосуєтся аналогічного з ним "звукового почерку". Такий собі cd100 після курсу стероїдів.
Порівнюючи "класичний цап" з аудіоалхімком, зробив висновок что в якості одного (єдиного) цапу мене більше влаштовує аудіоалхімік, з його рафінованною, холодно-стриманною, "суворо-академічною" манерою.
Але при можливості, обов"язково би взяв "другим номером", для різноманіття слухових вражень "класичний цап".
Можу привести приблизне порівняння-
аудіоалхімік наводить на думку про академічній колектив, класичний репертуар, суворий вишкіл усіх виконавців, доволі вибагливу і холодну публіку у залі.
"класичний цап"- про народний колектив, більш широкий репертуар, теплу і дружню атмосферу у залі і за лаштунками.
Хочу висловити подяку Nemo за чудовий цап, приємне спілкування. Сподіваюсь що Вашу роботу приймуть з "гарячими і щирими аплодисментами" котрих вона дійсно варта.
|
|
|
|
Пользователи просматривают эту тему: 1 Гость(ей)
|

|