З простого - можна спробувати такі варіанти як на фото. Але потрібно ставити формувач імпульсів або на швидкісному компаратору, або на буферному елементі.
Тут інформаія. http://radiostorage.net/?area=news/1503
А про ламповий клок - там перед усім високі рівні амплітуд + сіткових струмів нема.
Якщо шукати аналогії в транзисторах, можна спробувати зібрати клок на польовиках.
Бігло пошукав, - не знайшов типові схеми...
Про транспорт - особисто я нічого не маю проти транспортів CD дисків.
При правильній і успішній реалізації вони мають буде добре звучати і в принципі параметрами можуть бути аналогічні твердотільним транспортам, а твердотільні їм.
Якщо говорити про концепцію cMP2 = cMP + cPlay - там цифрова інформація спочатку зчитується, декодується і записується в ОЗУ.
Великими порціями, наприклад по 30 хв.
А потім відліки відтворюються з ОЗУ.
А в класичних старих транспортах типу CDM0 CDM1 CDM2, на скільки мені відомо, буферної пам"яті нема як такої...
Є там якесь зовсім формальне ОЗУ, але яке його призначення не відомо...
Тобто маємо пряму прив"язку вихідного цифрового аудіопотоку до механіки приводу.
А в такому випадку дуже важко забезпечити стабільний і синхронний потік даних.
Як наслідок - хороші диски грають добре, погані - погано...
По правильному, якщо уже S/PDIF і I2S є синхронними інтерфейсами, - без реалізації проміжного буфера в транспорті ніяк не обійтися...
Але тут знову справа реалізації.
Для прикладу, приводи СДМ0 СДМ1 такого буфера не мають, але переграють дуже багато приводів, з буфером. Можливо не останнє місце має коректне зчитування, мінімальні механічні резонанси по причині масивності деталей привода, який важить пару кіло і тому подібного.
Вставив вчора в той маленький компик ноутбучний жорсткий диск на 1 Тб замість зовнішного USB.
Звук кардинально змінився в кращу сторону.
МУЗПК - окрема тема з своїми особливостями і тут не про неї.
А загалом різні шляхи, транспорти і інтерфейси, цифрові фільтри заслуговують на увагу і повагу.
Головне щоб їх музика і звук перед усім приносили задоволення