dateline= писал(а):продавець приймає від вас товар без упаковки по гарантії, АЛЕ
будь-який складний електронний пристрій за умовами експлуатації має перевозитись у індивідуальній упаковці, що надається виробником! І з цього боку, якщо хтось принесе системний блок чи монік без пенопласту та рідної макулатури гавтоматично втрачає право на гарантійне обслуговування по причині НЕДОТРИМАННЯ СПОЖИВАЧЕМ ПРАВИЛ ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ПЕРЕСУВАННЯ!
а взагалі якщо пристрої важче 5 кг. практикують транспортування продавцем - звоним в якийсь Діавест , кажем шо є проблеми, і продавець САМ мусить транспортувати гарантійний прилад, АЛЕ
приїдуть дядьки, скажуть: де упаковка? .........
- нема? - ми не маєм права транспортувати це за правилами виробника! Вуаля.
так що....
я в комерції десять років і на кожну таку паперу тикну в лице стопкою інших, а причин відмовити від ремонту знайду васімсот.
І скажу вам чесно: в любому випадку гарантійне обслуговування, його якість та швидкість залежать в більшій мірі від ставлення продавця до покупця і НАВПАКИ!!!
Адью.