Реалізував я також варіант чисто лампового аналогового виходу без ЗЗ.
Перетворення струм/напруга - вуглекомпозитний резистор 27 Ом Алан бредлі.
Каскад підсилення - класичний пентодний по даташиту на EF12 (зараз поставлено EF11).
Живлення - однопівперіодний випрямляч на кенотроні EZ11 + CRCRC + 2RC фільтрацією, найближчі до живлення лампи коденсатори - папір в маслі Бош.
Розділювальний конденсатор на ниході - Мундорф сюпрім.
Включив, послухав - був присутній "ефект ваув". Хто слухав варіанти аналогово виходу на лампі без ЗЗ має розуміти про що йде мова - дуже легкий, наповнений, акуратний і вальяжний звук . Надзвичайно природньо передано вокал і духові інструменти. Явної зажатості по динаміці і частотам не спостерігалось - досить жваво і ВЧ достатньо. Ламповий варіант виходу - це було перше, що я слухав того вечера. Прослухав цілий диск з джазом і жіночим вокалом. Заслухався
Потім переключив на варіант виходу з операційниками перетворення струм/напруга і активним філььтром 3-го порядку. В цьому варіанті звук більш окреслений по контурах, якщо можна так сказати. Все чітко, все на своїх місцях, сцена більш акуратна і менш широка, звук більш динамічний і драйвовий.
Так переключав декілька разів на декількох треках варіанти виходу - операційники, лампа + резистор)
Звук досить відчутно відрізняєтся. Думаю, можна стверджувати, що операційники будуть більш універсальними і аудіофільськими. Хоча, звук цього варіанту з операційниками OP42 тональо багатий і яскравий і скоріш нагадую звучання класичних лампових каскадів ніж класичні операційнки.
Але чисто ламповий варіант не менш актуальинй - попри трохи відчутну зажатість динамдіапазону і менше пропрацювання деталей - НЧ і середина по натуральності і глибокості вражень і емоцій чи не найкраща з чутого раніше.
EF11, EF12 - багаті звуком лампи)
Власне, 3 рази складаю варіант аналогової частини з число лампами на виході і тричі враження про відмінність від транзистоного варіанту аналогічні. Кожний варіант цікавий по-своєму і має право на життя!
Варіант з операційниками більш універсальний - в ньому більш коректне перетворення струм/напруга на операційнику.
Варіант з лампою і резистором менш універсальний - резистор не дозволяє теоритично правильно перетворити струм в напругу - будь це танталовий чи навіть золотий резистор...
Операційник дозволяє але має зворотні зв"язки.
Трансформатор з резистором в вторичці - фактично аналог просто резистору, але з своїм внеском в звук. Але, гіпотетично він також не дозволяє правильно перетворити струм в напругу.
Ставити каскад перетворення струму в напругу і після нього каскад на лампах буде не надто правильно - 1. присутній зворотній зв"язок і відповідно певні спотворення сигналу 2. 1-й каскад на операційнику дозволяє підсилити сигнал на стільки, що лампа в якості підсилювача там і не потрібна.
Хоча, такий варіант може бути чимось середнім між двома вище описаними по динаміці і м"якості. Але фактично лампа в ньому буде тільки вносити свій тональний окрас (можливо забезпечувати низький вихідний опір), який там не потрібний, а не підсилювали сигнал. Якщо бажання отримати ламповий окрас - можна розглянути. Якщо найбільш достовірно передати закладену в музику суть - він лишній, а окрасу і характеру буде і без того достатньо в ламповому підсилювачі!
І ще - під завершення включив Акай на PCM63 + SM5842 + переробки - в порівнянні з Ревоксом також звучить по своєму цікаво, важко щось виділити на перше місце по об"єктивних і суб"єктивних параметрах - все різне і все цікаве.
В майбутньому планую поставити в варіат з ламповим виходом 1 або 2 ланки RC ФНЧ 1-го порядку. Розвести усе, подати потенціал на сітки, можливо стабілізувати їх живлення, зібрати все докупи, поставити в стійку і потрохи послухати різму музику і зрозуміти яка кардинальна різниця між різними апаратами.
Окрема вдячність ініціатору такої переробки Ревокса з використанням таких деталей!