Низкочастотный тест колонок.
|
Автор |
Сообщение |
Марьяныч
Ветеран
    
Откуда: Киев-Харьков
Сообщений: 960
Репутация: 261
|
RE: Низкочастотный тест колонок. / 28-06-2012 16:33
Динаміки для заміни штатних в автомобілі принципово відрізняються від домашніх внаслідок інших умов експлуатації, а також внаслідок специфіки автомобіля як приміщення для прослуховування музики.
Різниця і в конструкції деталей, і зазори, і матеріали, і ТС-параметри.
Можна, звикайно, фантазувати на цю тему, можна надувати щоки і пафосно проповідувати.
Тему знаю. Можу відповісти на змістовні питання.
Щодо відтворення басу, а надто нижнього басу.
В традиційних сабвуферах (чи басових ланках, якщо слово "саб" викликає бридкі асоціації) характеристики вихідного продукту майже однозначно визначаються акустичним оформленням та параметрами ТС (Фс, Вас, Кутс). Але! Як відомо, диявол ховається в дрібничках...
Коли тестовий сінус міняється на музику, чи навіть на рожевий шум, чудова картинка часто розсипається. Якщо ж потужність, яка підводиться до динаміка, значно міняється, тут вже Кассандра не допоможе.
Не маю ні змоги, ані бажання в форумі писати величезні тексти.
Відповім на конкретні питання, але! читайте ! В бібліотеках повно літератури, яка допоможе.
Більшість -філів не чули, що насправді записано на СД, тим паче на ЛП.
Бажаю почути це всім. А потім вже без точного, достеменно відтвореного басу ві не зможете слухати музику.
Мій знайомий 2 дні слухав систему без сабів.
"- ніби обікрали..."
|
|
|
|
Сообщения в этой теме |
RE: Низкочастотный тест колонок. - Марьяныч - 28-06-2012 16:33
|
Пользователи просматривают эту тему: 1 Гость(ей)
|

|