на ваших карликовых системах такая музыка не может играть!!что бы Барбер услышать правильно,надо провести акустическую обработку комнаты-ПРАВИЛЬНУЮ!!!и комната размером в 35 метров,а не хрущ унылый
от помещения зависит и от кабинета....вообще то эта акустика разрабатывалась Лэнсингом ИСКЛЮЧИТЕЛЬНО для озвучивания помещений в протестантских церквях для исполнения госпелов!!я лично полноценные голоса не слышал.есть системы собраные из фрагментов голосов.альтеки слушал..........всё нравится,кроме баса!!!
Олександре, бажаю дати дружню пораду..
Тебе весь час переслідує один і той самий недолік - дуже висвітлений звук. І якщо раніше воно було світло і розпушено (=мутно), то зараз світло і сухо. Це не скрипки, а якісь альти на запису у тебе, з самого початку.
Диктофон штука гарна, але більш для особового використання. Дуже часто (знаю по собі) складно визначитися с ліпшим із двух прослуховуваних варіантів. І саме тут диктофон в змозі допомогти. Треба вибирати той, що на запису більш басовитий (темний).
Жизнь подобна езде на велосипеде. Ты не упадешь, пока крутишь педали (с) Клод Пеппер
Сашо, як виявляється, я йолоп у плані музичної термінології. У плані змісту слова "альт"= "вище", я вважав дещо інше, ніж написав. Я мав на увазі більш дрібні та сухі скрипки.
Ти завше намагався відсторонюватися від цифрового звуку, а зараз він у тебе в повній мірі.
Треба звернутися до мого тезки і твого земляка - Миколи. Він якось інтуїтивно чує як треба, хоча звку у нього в останній час і плаває. Два роки тому, звук у тезки був бездоганний.
Жизнь подобна езде на велосипеде. Ты не упадешь, пока крутишь педали (с) Клод Пеппер
Коля, справа в ДАЦі, зараз Ямаха грає, проф. студійний ДАК на РСМ 63 найвищого грейду, які застосовувались тільки в студійних ямахах. Якщо я запишу з НЕКом. на TDA1541A-S1 то буде як вініл.